مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:252021-09-29اقتصادي

کارمندان واکسن نزده شناسایی می شوند


استاندار قم، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری را موظف کرد که تا هفته آینده گزارشی از واکسیناسیون ادارات و دستگاه های اجرایی استان برای شناسایی کارکنان واکسینه شده و نشده به ستاد استانی مبارزه با کرونا ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در نشست ستاد استانی مبارزه با حسینی بیان کرد: مدیران استانی باید تا دقیقه 90، توفیق خدمتگزاری خود را پاس بدارند و تعللی در کارها نداشته باشند.

وی افزود: پیگیری و تأمین سلامتی مردم و شهروندان، یک وظیفه انسانی و فراسازمانی بر دوش مدیران و مسؤولان است و از این رو پذیرفتنی نیست که کوچک ترین تعللی در اجرای مصوبات ستاد استانی یا ملی مبارزه با کرونا دیده شود.

استاندار قم در ادامه به رتبه سوم استان در تأمین زیرساخت های واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه واکسن کافی در استان وجود دارد، بنابراین برای کاستن از  محدودیت ها و ایجاد برخی گشایش ها، باید تلاش حداکثری برای واکسیناسیون حداکثری همچنان در دستور کار باشد.

وی با اشاره به برخی گزارش های ارائه شده درباره کافی نبودن درصد پوشش واکسیناسیون در برخی شهرها و شهرستان های استان اذعان کرد: نیاز به تلاش بیشتر در این زمینه بویژه با محوریت فرمانداری ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارمندان واکسن نزده شناسایی می شوند

کارمندان واکسن نزده شناسایی می شوند