مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-29حوادث

قانع: بروزرسانی آتش نشانی مهمترین نیاز امروز است


به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، آموزش در بخش علمی و تامین زیر ساخت های آموزشی برای افزایش نیروی جسمانی و علمی آتش نشانان و بروز رسانی تجهیزات دو مقوله مهم در مسیر ارائه خدمات با کیفیت تر آتش نشان ها است.

- ایسنا/فارس به گفته رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، آموزش در بخش علمی و تامین زیر ساخت های آموزشی برای افزایش نیروی جسمانی و علمی آتش نشانان و بروز رسانی تجهیزات دو مقوله مهم در مسیر ارائه خدمات با کیفیت تر آتش نشان ها است.

محمدهادی قانع چهارشنبه 7 مهر در آیین بزرگداشت روز آتش نشان گفت: این سازمان با ایثارگری 700نفر از نیروهای آتش نشان در طول 19ماه شیوع کرونا شرایط سختی را پشت سر گذاشت، به گونه ای که بیش از نیمی نیروها به کرونا مبتلا شدند.

او با اشاره به موفقیت های این سازمان در سال گذشته و شش ماهه نخست امسال، افزود: کسب رتبه برتر در میان سازمان های شهرداری، تحقق کامل بودجه عمرانی، افتتاح دومین سایت آتش نشان کشور، تأسیس مدرسه غواصی است و افزایش 300درصدی تجهیزات ورزشی آتش نشانان از جمله عملکردهای این سازمان مدت فوق الذکر بوده است.

قانع همچنین موفقیت در بیش از14هزار عملیات در سال گذشته با مساحت بیش از 19هزار متر مربع را از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان در سال گذشته عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانع: بروزرسانی آتش نشانی مهمترین نیاز امروز است

قانع: بروزرسانی آتش نشانی مهمترین نیاز امروز است