مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-29اقتصادي

ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان های جدیدالتاسیس استان قم


استاندار قم با تاکید بر ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان های جدیدالتاسیس استان قم، خواستار تسریع در روند راه اندازی و بهره برداری از بیمارستان کریمه اهل بیت شهرستان جعفر آباد شد.

- ؛ بهرام سرمست بعد از ظهر چهارشنبه در سفر به شهرستان جعفرآباد بر تسریع در روند بهره برداری از بیمارستان کریمه اهل بیت (ع) این شهرستان تاکید کرد.

استاندار قم بر ضرورت تسریع در ایجاد ادارات دولتی و ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان های جدیدالتاسیس استان قم تاکید و تصریح کرد: روحیه و ایثار خیرین مسکن ساز از حمایت قابل تقدیر است و این روحیه خیرخواهانه حمایت می کنیم.

وی افزود: توسعه متوازن در شهرستان های استان قم مورد تاکید است و ایجاد ادارات دولتی و ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان های جدیدالتاسیس استان قم در دستور کار دستگاه های دولتی قرار دارد.

سرمست به مقوله ورزش و جوانان و ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باید به مقوله جوانان نگاه ویژه داشته باشیم.

به گفته وی؛ ارتقا شهر جعفریه به شهرستان جعفرآباد این اقدام انقلابی مهم در سطح شهرستان را در پی خواهد داشت و همه باید در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان اهتمام داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان های جدیدالتاسیس استان قم

ارتقا استانداردهای درمانی شهرستان های جدیدالتاسیس استان قم