مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-29اقتصادي

267 ایده نوآورانه درحوزه نانو فناوری در مسیر صنعتی سازی قرار گرفت


با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسیر ورود نانوفناوری به صنایع صنایع بزرگ با حمایت از ایده های نوآورانه و قابل تبدیل به محصول ایران ساخت هموار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری از نفوذ این فناوری در صنعت، با توسعه و بازارسازی ایده های نوآورانه حمایت می کند.

ستاد، این حمایت ها را در مسیرهای مختلفی پیش می برد که از مهم ترین آن ها می توان به برگزاری رویدادهای ترویجی آشنایی با کاربردهای نانو در صنعت، حمایت از اجرای طرح های پایلوت فناوری در صنایع و ایجاد مرکزی برای کاربردی سازی ایده ها اشاره کرد.

  ارائه 267 ایده نوآورانه نانو به صنعت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برای کاربردی کردن ایده های نوآورانه و استفاده صنعتگران ازایده های نو در صنعت، مرکز کاربردی سازی صنعتی نانوفناوری را ایجاد کرد.

این مرکز در حوزه های فناورانه ای که بیش ‍ ترین کارایی را در صنعت دارند فعال است و مسیر تبدل ایده به محصول را هموار می کند.

در مرکز کاربردی سازی صنعتی نانوفناوری بیش از 267 ایده نوآورانه  ارائه شده است و از میان آن ها، ایده هایی که قابلیت صنعتی سازی داشتند داوری و انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

267 ایده نوآورانه درحوزه نانو فناوری در مسیر صنعتی سازی قرار گرفت

267 ایده نوآورانه درحوزه نانو فناوری در مسیر صنعتی سازی قرار گرفت