مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:002021-09-29پزشكي

مرگ و میر جوانان شهرضایی بر اثر کرونا نگران کننده است


شهرضا _ رییس مرکز بهداشت شهرستان شهرضا گفت: بالا بودن مرگ و میر در بین جوانان شهرضایی، مبتلا به کرونا که هیچ بیماری زمینه ای نداشتند در روزهای اخیر نگران کننده شده است.

- فرزانه کمایی در گفت و گو با تاکنون در شهرضا تزریق شده است، افزود: این شهرستان 126 هزار و 661 نفری واجد شرایط واکسن دارد که تاکنون 75 هزار 675 نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده اند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان شهرضا با بیان اینکه 50 هزار 985 نفر در شهرضا هنوز اقدام به واکسن زدن نکرده اند، عنوان کرد: تقریباً نیمی از مردم شهرضا هنوز واکسینه نشده اند.

وی بیان داشت: افرادی که واکسن نمی زنند موجب کاهش ایمنی جامعه شده و در پیک های بعدی در شهرضا شاهد مرگ و میر و ابتلای بیشتر از پیک های قبل خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با توجه به آماری که تاکنون رسیده واکسن فایزر تنها برای زنان باردار و نهایتاً کادر درمان در مراکز پر خطر وجود خواهد داشت؛ مردم منتظر رسیدن واکسن فایزر نباشند و از واکسن های موجود برای ایمنی خود، خانواده و جامعه هر چه سریع تر استفاده کنند.

مرگ و میر جوانان شهرضایی بر اثر کرونا نگران کننده است کمایی گفت: بالا بودن مرگ و میر در بین جوانان شهرضایی، مبتلا به کرونا که هیچ بیماری زمینه ای نداشتند در روزهای اخیر نگران کننده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میر جوانان شهرضایی بر اثر کرونا نگران کننده است

مرگ و میر جوانان شهرضایی بر اثر کرونا نگران کننده است