مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:252021-09-29سياسي

«نگاهبان» رونمایی می شود


کتاب «نگاهبان» شامل 50 خاطره از نیروهای نگهدارنده اسیران عراقی در ایران، روز شنبه 10 مهر در خبرگزاری تسنیم رونمایی می شود.

- کتاب نگاهبان شامل 50 خاطره از نیروهای نگهدارنده اسیران عراقی در ایران، روز شنبه 10 مهر در خبرگزاری تسنیم رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب نگاهبان شامل 50 خاطره از نیروهای نگهدارنده اسیران عراقی در ایران به قلم نسرین ساداتیان و تدوین اصغر عزیزی روز شنبه 10 مهر در خبرگزاری تسنیم رونمایی می شود.

این کتاب سندی از نگاه متفاوت نیروهای ایرانی به اسرای عراقی در طول هشت سال جنگ تحمیلی است و به بیان خاطراتی از اردوگاه های اسرای عراقی در ایران از زبان نگهبانان و فرماندهان این اردوگاه ها می پردازد.

در تهیه مطالب این کتاب، اصغر عزیزی، که عضو کمیسیون نگهداری از اسیران عراقی بوده، واسطه آشنایی و گردآوری اطلاعات و مصاحبه نویسنده با نیروهای نگهدارنده اسرای عراقی در دفتر ادبیات و مقاومت حوزه هنری می شود.

در نتیجه ساعت ها می نشینند و از خاطرات اسیران عراقی صحبت می کنند و نویسنده هم همه روایت ها را ضبط می کند و گاهی پرسش هایی مطرح می کند که راوی ها با کمک عزیزی جواب می دهند.

ساداتیان روز هفدهم اسفند 1395 اولین مصاحبه نگاهبان را با عزیزی انجام داد و سپس باقی مصاحبه ها انجام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نگاهبان» رونمایی می شود

«نگاهبان» رونمایی می شود