مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:302021-09-29اجتماعي

زنگ شور عاطفه ها در مدارس بوشهر نواخته شد


زنگ «شور عاطفه ها» همزمان با سراسر کشور در مدارس استان بوشهر با شعار با هم مشق محبت بنویسیم نواخته شد تا دانش آموزان نیکوکار کمک های خود را به همنوعان نیازمند خود اهداء کنند.

- ایسنا/بوشهر زنگ شور عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در مدارس استان بوشهر با شعار " با هم مشق محبت بنویسیم" نواخته شد تا دانش آموزان نیکوکار کمک های خود را به همنوعان نیازمند خود اهداء کنند.

عباس روشن، قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر در حاشیه این مراسم، که با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان، روسای مدارس، خیران و جمعی از دانش آموزان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرونا در مدرسه دخترانه شهید فولادی برگزار شد، اظهار داشت: این پویش با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت برگزار می شود تا آنها نیز بتوانند بی دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست شور عاطفه ها در 20 شهریور ماه سال جاری برگزار شد و اکنون در مرحله دوم این مراسم قرار گرفته ایم، بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تا کنون خیران کمک های خوبی را به دانش آموزان کرده اند که امیدواریم در ادامه با کمک های هرچه بیشتر خیران و مردم نیکوکار بتوانیم بخش مهمی از نیازهای اساسی دانش آموزان تحت حمایت را برطرف نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ شور عاطفه ها در مدارس بوشهر نواخته شد

زنگ شور عاطفه ها در مدارس بوشهر نواخته شد