مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-29ورزشي

بندرعباس میزبان 2 رویداد ساحلی


مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی و دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مرحله پایانی مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی و دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور به میزبانی بندرعباس برگزار می شود.

ساحلی بازان والیبال کشور در مرحله پایانی لیگ برتر از عصر امروز هفتم تا نهم مهرماه به میزبانی زمین ساحلی سورو بندرعباس به مصاف هم خواهند رفت.

در نخستین روز این پیکارها تیم های موج سواران ساحل نوشهر با سروقامتان بابل، ساوانا بهشهر با مقاومت گلساپوش یزد، پیکان بندر دیر با هورسان رامسر و شهداب یزد با رعد پدافند تهران بازی می کنند تا چهره چهار تیم برتر این رقابت ها مشخص شود.

لازم به ذکر است با توجه به عدم حضور نماینده ای از استان در این پیکارها، ابوالحسن خاکی زاده والیبالیست ملی پوش هرمزگانی، به همراه تیم ساوانا بهشهر به میدان خواهد رفت.

فولاد هرمزگان میزبان دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در حالی از فردا پنجشنبه 8 مهرماه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه کشور آغاز می شود که فولاد هرمزگان در گروه سوم این رقابت ها به عنوان میزبان حضور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرعباس میزبان 2 رویداد ساحلی

بندرعباس میزبان 2 رویداد ساحلی