مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-29ورزشي

باران چشمه: باید مرام پهلوانی را در جامعه رواج دهیم


رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای گفت: ترویج و توسعه ورزش زورخانه ای از اهداف اصلی است و البته باید مرام پهلوانی را در تمام جامعه رواج دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهرعلی باران چشمه ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان اظهار داشت: از همه کسانی که در سال های گذشته در هیأت برای این رشته ورزشی در اصفهان تلاش کردند، تشکر می کنم.

رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای ادامه داد: کاندیدها خیلی خوب صحبت کردند و برنامه های خوبی ارائه کردند، امیدوارم رییس جدید از نظرات و تجربیات همه استفاده کند و خرد جمعی را به کار گیرد.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در مورد همه بخش های این رشته ورزشی صحبت کرده است، گفت: ترویج و توسعه این رشته ورزشی از اهداف اصلی است و البته باید مرام پهلوانی را در تمام جامعه رواج دهیم.

باران چشمه تصریح کرد: اصفهان از فعال ترین استان ها در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی است، هیچ استانی را مانند اصفهان اینقدر خوب ندیدم؛ امیدوارم روند خوب گذشته ادامه پیدا کند و نتایج بهتری نیز به دست بیاید.

رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در پایان گفت: این ورزش فرهنگی مذهبی کشور ما است و تلاش زیادی برای تأمین اعتبار انجام شده است و امیدوارم این ورزش جایگاه اصلی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران چشمه: باید مرام پهلوانی را در جامعه رواج دهیم

باران چشمه: باید مرام پهلوانی را در جامعه رواج دهیم