مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 14:502021-09-29اقتصادي

آتش نشانان شیرازی تکریم شدند


در روز بزرگداشت آتش نشان، مراسمی ویژه با حضور مسؤولین شهری در مرکز آماد و پشتیبانی سازمان آتش نشانی شرق شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با در مجموعه شهرداری شیراز، کسب رتبه اول در بودجه های عمرانی، افتتاح دومین سایت آموزش آتش نشانان کشور، تاسیس مدرسه غواصی، افزایش 300 درصدی تجهیزات ورزشی و در نهایت موفقیت در 14 هزار عملیات شده است.

محمدهادی قانع افزود: این سازمان در سال گذشته بیشترین حجم فعالیت های عمرانی ( 19 هزار مترمربع) را داشته و موفق به دریافت گواهینامه IMS شده است.

وی به آغاز جشنواره بزرگ شهر ایمن با مشارکت شهروندان اشاره کرد و گفت: تاکنون و در راستای برگزاری این جشنواره با بسیجیان، مساجد کلانشهر شیراز، مراکز آموزشی، سازمان حمل و نقل و فرهنگ سراها تفاهم نامه همکاری منعقد شده است و با تمام قوا و شناسایی 22 محله ناایمن در شهر شیراز در جهت آموزش های ایمنی به شهروندان و کاهش حوادث گام برمی داریم.

قانع از کلنگ زنی ایستگاه بنی هاشمی و ساختمان جدید ایستگاه یک، بهره برداری از سه ایستگاه گویم، دراک و بلوار عدالت جنوبی خبر داد.

در جریان مراسم بزرگداشت مقام آتش نشان، رییس شورای اسلامی شهر شیراز خطاب به آتش نشانان بیان کرد: امروز در تقویم به نام آتش نشانان ثبت شده است اما یقیناً هر روز متعلق به این مردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان شیرازی تکریم شدند

آتش نشانان شیرازی تکریم شدند