مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 15:452021-09-29اقتصادي

خسارت 350 میلیاردی گردشگری همدان از کرونا / واگذاری غار علیصدر امکانپذیر است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: میزان خسارت گردشگری همدان کرونا از تا پایان سال 99، حدود 300 تا 350 میلیارد تومان است.

- ایسنا/همدان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: میزان خسارت گردشگری همدان کرونا از تا پایان سال 99، حدود 300 تا 350 میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی مالمیر چهارشنبه 7 مهرماه در جمع خبرنگاران در روستای هدف گردشگری ورکانه ادامه داد: در راستای بسته های حمایتی دولت از این صنعت 172 پرونده در استان تکمیل شد که بیش از 24 میلیارد تومان بود و در نهایت 16 میلیارد از این مبلغ پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه پیش از شیوع کرونا گردشگری استان رشد خوبی کرده بود و اگر با کرونا درگیر نبودیم پیشرفت خیلی بهتری داشت، افزود: دو سال سخت را در حوزه گردشگری پشت سرگذاشتیم و گردشگری آسیب جدی و جبران ناپذیری از بیماری کرونا دید و این صدمه هم در از بین بردن فرصت های شغلی و هم در رشد اقتصادی صنابع وابسته به این صنعت بسیار مشهود است.

مالمیر با بیان اینکه کمک های دولت به لحاظ مالی به حوزه گردشگری مطلوب نبود، اضافه کرد: امیدواریم این صنعت به روزهای اوج خود برگردد، به مسیر خود ادامه دهد و بخشی از آسیب وارده به آن جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 350 میلیاردی گردشگری همدان از کرونا / واگذاری غار علیصدر امکانپذیر است

خسارت 350 میلیاردی گردشگری همدان از کرونا / واگذاری غار علیصدر امکانپذیر است