مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 16:052021-09-29سياسي

توفیقات نهادهای انقلابی به واسطه حرکت در مدار قانون است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به خدمات 40 سال کمیته امداد گفت: توفیقات نهادهای انقلابی به واسطه حرکت در مدار قانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی عصر چهارشنبه در دیدار نشست شورای زکات خراسان جنوبی که با حضور سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید بر مدار قانون مداری حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مهم تر از وضع قانون اجرای قوانین است، اظهار کرد: توفیقات برخی از نهادهای اجرای به ویژه نهادهای انقلابی چون کمیته به واسطه نحوه اجرای قانون است.

عبادی با اشاره به خدمات بی نظیر کمیته امداد در 40 سال گذشته، گفت: نهادهای انقلابی به واسطه اینکه مدیریتش در دست اهل آن باقی مانده، توانسته افتخار بیافریند.

وی در زمینه موضوع مهم زکات اظهار کرد: به موضوع و واجب شرعی زکات می توان از دو جنبه نگاه کرد که از یک جنبه کمک به محرومان و نیازمندان جامعه اسلامی و از نظر دیگر پاک شدن و حلال شدن روزی انسان است.

رضا سلم آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: در شش ماه نخست سال 1400 پنج میلیارد و 900 میلیون تومان زکات جمع آوری شده است که معادل 71 درصد تعهد امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفیقات نهادهای انقلابی به واسطه حرکت در مدار قانون است

توفیقات نهادهای انقلابی به واسطه حرکت در مدار قانون است