مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 16:202021-09-29اقتصادي

اتمام مجموعه شمس تبریزی50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: اتمام مجموعه ای فاخر با برند جهانی برای شمس تبریزی در خوی نیازمند 50 میلیارد تومان اعتباراست.

- ، جلیل جباری عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی شمس و مولانا اظهار کرد: همزمان با سفر هیئت دولت تدبیر به خوی، 20 میلیارد تومان برای احداث مجموعه شمس مصوب شد و میراث فرهنگی از سال 97 مجموعه احداث پروژه را به دست گرفت.

وی ادامه داد: از 20 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده فقط 4 میلیارد تومان تخصیص یافته در حالی که برای احداث مجموعه شمس در حال حاضر 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جباری با اشاره به اینکه مجموعه شمس خوی در حد و استانداردهای جهانی در حال ساخت است افزود: برای تحقق این امر نیازمند مشارکت عملی تمامی نهادها هستیم.

وی با بیان اینکه زیر ساخت های خوی را برای ورود گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده و خوی را به عنوان شهر گردشگر پذیر تبدیل کنند، افزود: با توجه به اینکه سالانه مصادف با ایام گرامیداشت شمس تبریزی هزاران مسافر از سطح کشور و سایر کشورها به خوی سفر می کنند نیاز است که برای ایجاد واحدهای اقامتی و پذیرایی در خوی سرمایه گذاری های لازم انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: طی یک برنامه پنج ساله نسبت به بازسازی مقبره و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام مجموعه شمس تبریزی50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

اتمام مجموعه شمس تبریزی50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد