مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 16:252021-09-29سياسي

توزیع 26 میلیون پُرس غذا بین نیازمندان کشور


در باور کسی نمی گنجید که در شرایط سخت کرونا که مردم از نظر روحی و اقتصادی و هم از ناحیه بی تدبیری های گذشته و نبود مدیریت ضربه خورده بودند، اینطور نسبت به مواسات واکنش نشان دهند و وارد میدان شوند.

- قایم مقام کمیته امداد کشور با اشاره به مشارکت بی نظیر مردم در ایام کرونا پس از بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه گفت: از ابتدای ماه محرم تا اربعین حسینی سال جاری 26 میلیون پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مصطفی خاکسارقهرودی روز چهارشنبه در هفدمین مرحله استانی نهضت کمک مومنانه گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه ثارالله گرگان اظهار داشت: این آمار تنها مربوط به موسسات خیریه و بسیج است که توسط کمیته امداد احصا شده است.

وی یادآور شد: ارزش ریالی این وعده های غذایی 10 هزار ریال بوده که با ارقام کمک های کوچه پس کوچه های محلات که خیلی ها ندیدند و احصا نشده، مبلغ بسیار کلانی می شد.

وی تصریح کرد: در باور کسی نمی گنجید که در شرایط سخت کرونا که مردم از نظر روحی و اقتصادی و هم از ناحیه بی تدبیری های گذشته و نبود مدیریت ضربه خورده بودند، اینطور نسبت به مواسات واکنش نشان دهند و وارد میدان شوند.

قائم مقام کمیته امداد امام (ره) گفت: بدون شک این همت و تلاش و حضور نتیجه اعتماد به رفتار و اشاره رهبر معظم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 26 میلیون پُرس غذا بین نیازمندان کشور

توزیع 26 میلیون پُرس غذا بین نیازمندان کشور