مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 16:402021-09-29بين الملل

نقشه بن زاید برای تنگ کردن عرصه برای حماس


یک رسانه عرب زبان از طرح امارات برای تحت فشار قرار دادن جنبش مقاومت اسلامی حماس پس از پیروزی در جنگ اخیر غزه پرده برداشت.

- یک رسانه عرب زبان از طرح امارات برای تحت فشار قرار دادن جنبش مقاومت اسلامی حماس پس از پیروزی در جنگ اخیر غزه پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان با انتشار اسنادی فاش کرد که امارات در تلاش است تا با ایجاد ائتلاف با عربستان، مصر و اردن حماس را تحت فشار قرار دهد؛ چراکه فلسطین را آخرین پناهگاه اخوان المسلمین می داند.

این رسانه گزارش داد که تلاش های امارات با هماهنگی کامل با دشمن صهیونیستی انجام می شود که به نوبه خود محدودیت هایی را علیه نوار غزه ایجاد می کند.

الاخبار نوشت: پس از نبرد شمشیر قدس در ماه مه گذشته، این کشورها برای انجام این مأموریت خواستار برگزاری جلساتی شدند.

با گذشت زمان، مشخص شد که فشارها برای جلوگیری از روند بازسازی در نوار غزه بخشی از طرحی است که نه تنها بر اساس خواسته های اسراییل، بلکه طبق خواسته های این طرف ها به ویژه امارات صورت گرفت که به دنبال محاصره هرگونه نقش قطر در این زمینه و حمایت از حماس یا گروه های اخوان المسلمین است.

این رسانه همچنین گزارش داد که طی ماه های گذشته، تحولاتی در این زمینه رخ داد؛ ازجمله تنگ تر کردن حلقه محاصره غزه، اعمال فشار برای جلوگیری از کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه بن زاید برای تنگ کردن عرصه برای حماس

نقشه بن زاید برای تنگ کردن عرصه برای حماس