مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 17:102021-09-29ورزشي

گام های بلند شهرداری و شورای شهر لوندویل برای ایجاد فرهنگسرا


وجود چهره های فرهیخته در عرصه های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در شهر ساحلی لوندویل، ایجاد فرهنگسرا در این منطقه را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

- ایسنا/گیلان شهردار لوندویل گفت: وجود چهره های فرهیخته در عرصه های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در شهر ساحلی لوندویل، ایجاد فرهنگسرا در این منطقه را به یک ضرورت تبدیل کرده است.

نعمت یاورپور، در جلسه شورای اسلامی شهر لوندویل، با بررسی پیشنهاد اعضای اتاق فکر شهرستان مرزی بندر آستارا در خصوص ایجاد فرهنگسرای شهرداری در این شهر گردشگرپذیر، اظهار کرد: وجود چهره های فرهیخته در عرصه های فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در شهر ساحلی لوندویل، ایجاد فرهنگسرا در این منطقه را به یک ضرورت تبدیل کرده است و همه اعضای شورای اسلامی شهر و زیرمجموعه شهرداری در این زمینه اتفاق نظر دارند.

وی با بیان اینکه در طراحی ساختمان شورای شهر لوندویل، احداث یک سالن ایده آل اجتماعات پیش بینی شده بود، ادامه داد: برای این منظور فضای بسیار مناسب با اتاق ها و حتی چند چشمه سرویس بهداشتی با ورودی مجزا در طبقه سوم احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این طبقه دارای فضای بسیار ایده آل برای بهره برداری در فعالیت های گروهی از جمله کنفرانس، سمینار، جشنواره و حتی اجرای تئاتر و اکران فیلم است، افزود: بخشی از این فضا برای احداث سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های بلند شهرداری و شورای شهر لوندویل برای ایجاد فرهنگسرا

گام های بلند شهرداری و شورای شهر لوندویل برای ایجاد فرهنگسرا