مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 19:502021-09-29بين الملل

آمریکا: احتمال سازماندهی مجدد داعش و القاعده در افغانستان وجود دارد


ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در گفت: احتمال واقعی وجود دارد که القاعده یا داعش بتوانند در شش تا 36 ماه آینده در افغانستان دوباره سازماندهی شوند.

- ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در گفت: احتمال واقعی وجود دارد که القاعده یا داعش بتوانند در شش تا 36 ماه آینده در افغانستان دوباره سازماندهی شوند.

با گذشت یک ماه از خروج شتابزده و آشفته دولت جو بایدن از افغانستان، فرماندهان نظامی ارشد آمریکا برای دومین روز در مجلس سنا درباره این تصمیم مورد بازخواست سناتورها قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دولت بایدن پس از خروج از افغانستان مدعی تضعیف گروههای تروریستی در افغانستان شده بود، اما اکنون فرماندهان ارشد نظامی آمریکا از تهدیدات گروههای القاعده و داعش و سازماندهی مجدد این گروهها می گویند.

ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا، لوید آستین وزیر دفاع و ژنرال فرانک مک کنزی رییس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) از روز گذشته با حضور در کمیته خدمات نیروهای مسلح در سنای آمریکا، مقابل سناتورها در خصوص خروج آشفته این کشور از افغانستان شهادت و پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان، ژنرال مارک میلی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در گفت: احتمال واقعی وجود دارد که القاعده یا داعش بتوانند در شش تا 36 ماه آینده در افغانستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: احتمال سازماندهی مجدد داعش و القاعده در افغانستان وجود دارد

آمریکا: احتمال سازماندهی مجدد داعش و القاعده در افغانستان وجود دارد