مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 20:102021-09-29سياسي

حرم سوم مرکز اصلی برای جهادگران عرصه فکر و فرهنگ باشد


اگر فرصت را درست بشناسیم و از موقعیت ها به نحو مطلوب استفاده کنیم حرم می تواند مرکز اصلی برای جهادگران عرصه فکر و فرهنگ باشد.

- ایسنا/فارس تولیت حرم احمد بن موسی(ع) گفت: اگر فرصت را درست بشناسیم و از موقعیت ها به نحو مطلوب استفاده کنیم حرم می تواند مرکز اصلی برای جهادگران عرصه فکر و فرهنگ باشد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری عصر چهارشنبه 7 مهرماه در نشست صمیمی با مسئول و شماری از جهادگران جهاد سازندگی فارس بیان کرد: جهاد 10 ویژگی دارد که اولین ویژگی این است که توام با سختی و مرارت است؛ دوم برخواسته از ایمان و انگیزه الهی است.

او با بیان اینکه سومین ویژگی این است که جهاد مبتنی بر آگاهی، معرفت و بصیرت است، افزود: حرکت های جهادی جهت دار و هدفمند و در مقابله با یک دشمن است.

مهم است که بدانیم دنبال چه هستیم و اگر جهت درست نباشد، کار جهادی نیست.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی با بیان اینکه اتمام حرکات، گفتار و رفتار جهادگران باید جهت دار و با هدف الهی باشد، گفت: کار جهادی برخوردار از برنامه و طراحی معین است و بدون حساب و کتاب و نامنظم نیست.

کلانتری با بیان اینکه کار جهادی همراه با صبر و پایداری و استقامت است، عنوان کرد: اگر صبر نداشته باشیم وسط راه می بُریم، چقدر افراد در قطار انقلاب بودند که اکنون از قطار انقلاب اسلامی جدا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم سوم مرکز اصلی برای جهادگران عرصه فکر و فرهنگ باشد

حرم سوم مرکز اصلی برای جهادگران عرصه فکر و فرهنگ باشد