مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 20:402021-09-29سياسي

تجلیل نماینده شاهرود از خدمات سه ساله آشناگر


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی و رییس کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه ای ضمن تجلیل از خدمات سه ساله علیرضا آشناگر در جایگاه عالی ترین مقام اجرایی استان، - انتصاب سیدمحمدرضا هاشمی استاندار جدید سمنان را تبریک گفت.

‍ دکتر خانی نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ضمن قدر شناسی از تلاش علیرضا آشناگر در سمت استاندار سمنان و تبریک انتصاب سید محمدرضا هاشمی استاندار جدید سمنان، خواستار توجه بیش از پیش به مناطق محروم و خصوصا شرق استان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده شاهرود در پیام این نماینده مجلس آمده است: با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و فرارسیدن ایام حزن انگیز ماه صفر،ماه رحلت رسول مهربانی ها و سفیر محبت 🔵اینک که پس از ماه ها تلاش و کوشش جناب آقای آشناگر در سمت استاندار سمنان،شاهد پایان یافتن خدمت خالصانه ایشان هستیم، اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر ایشان، فرصت را غنیمت شمرده و از این تریبون، آرزوی ثبت و درج زحماتشان در کارنامه اعمالشان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

از اینکه ایشان مدتی از بهترین سال های عمر خویش را در کنف الطاف خاصه ی الهی درکسوت استاندار سمنان به انجام وظیفه در این خطه از سرزمین ایران عزیز پرداخته ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل نماینده شاهرود از خدمات سه ساله آشناگر

تجلیل نماینده شاهرود از خدمات سه ساله آشناگر