مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 21:102021-09-29سياسي

دستور رهبر انقلاب برای ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای


در پی نامه جمعی از تولید کنندگان لوازم خانگی به محضر رهبر انقلاب و درخواست مبنی بر جلوگیری از واردات محصولات خانگی کره ای، رهبر انقلاب طی دستوری به رییس جمهور خواستار سد نمودن واردات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری رسید، و مرقوم فرمودند: جناب آقای رییسی- رییس جمهور محترم این موضوع بسیار مهمی است.

اگر این خبر (گشایش واردات از دو شرکت کره جنوبی) راست باشد به معنی شکستن کمر شرکت های لوازم خانگی داخلی است که تازه توانسته اند قدری روی پا بایستند، جداً جلوی این مشکل را سد فرمایید .

پیرو این نامه رییس دفتر رییس جمهور نیز طی نامه ای به وزیر صنعت و وزیر اقتصاد اعلام کرد که از واردات محصول نهایی لوازم خانگی جلوگیری شود.

غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور هم در نامه ای خطاب به فاطمی امین و خاندوزی وزرای صمت و اقتصاد مخالفت رییس جمهور با واردات لوازم خانگی کره ای را اعلام کرد.

در متن نامه آمده است: جناب آقای دکتر فاطمی امین وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت جناب آقای دکتر خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی سلام علیکم احتراماً، نامه شماره 44798/1 مورخ 14/‏06/‏1400‬ دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ضمائم آن با موضوع واردات لوازم خانگی که تصویر آن به پیوست ارسال می شود، به استحضار ریاست محترم جمهوری رسید، پی نوشت فرمودند: از وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رهبر انقلاب برای ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای

دستور رهبر انقلاب برای ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره ای