مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 01:402021-09-29فناوري

انتشار ویدیوهای ضدواکسن در یوتیوب ممنوع شد


یوتیوب فراتر از ممنوعیت انتشار اطلاعات نادرست درباره واکسنهای کووید 19 عمل کرده و تمامی ویدیوهای ضد واکسن را مسدود خواهد کرد.

- یوتیوب فراتر از ممنوعیت انتشار اطلاعات نادرست درباره واکسنهای کووید 19 عمل کرده و تمامی ویدیوهای ضد واکسن را مسدود خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت ویدیویی یوتیوب همه ویدیوهایی که حاوی اطلاعات نادرستی درباره واکسنهای کووید 19 مورد استفاده و تایید شده از سوی مقامات پزشکی داخلی یا سازمان جهانی بهداشت است را ممنوع می کند.

این اقدام گسترش سیاست مربوط به واکسنهای کووید 19 است.

این سرویس ویدیویی می گوید کاربران نباید ویدیوهایی را منتشر کنند که در آن ادعا می شود واکسنها اثرات جانبی بجز اثرات جانبی تایید شده از سوی مقامات دارند.

محتوایی که ادعا می کند واکسنها شیوع بیماری را کاهش نمی دهند یا باعث کمتر شدن ابتلا نمی شوند یا ویدیوهایی که حاوی اطلاعات نادرست درباره مواد واکسن هستند، مسدود خواهند شد.

شرکت ویدیوی آنلاین یوتیوب که متعلق به آلفابت است، همچنین کانالهای متعلق به فعالان برجسته ضد واکسن نظیر رابرت اف کندی و جوزف مرکولا را ممنوع کرده است.

حرکت یوتیوب و سایر غولهای فناوری نظیر فیس بوک و توییتر علیه نشردهندگان اطلاعات نادرست درباره واکسن در پی انتقادات از عدم اقدامات کافی این شرکتها برای جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ویدیوهای ضدواکسن در یوتیوب ممنوع شد

انتشار ویدیوهای ضدواکسن در یوتیوب ممنوع شد