مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-30سياسي

رد صلاحیت شهردار پیشنهادی شایعه است/ پرونده همچنان در نوبت حکم وزارت خانه


رییس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه اخبار رد صلاحیت شهردار در فضای مجازی شایعه است، گفت: پاسخ درخواست استعلام شورای شهر مبنی بر داشتن صلاحیت و شرایط اولیه و عمومی مثبت بود و اکنون طبق روال شهرهای بزرگ با جمعیت بالای یک میلیون نفر جمعیت منتظر حکم وزیر کشور است.

- محمدرضا بیاتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: شهردار شهرکرد انتخاب و مدارک هم به وزارت کشور ارسال شد اما قبل از اظهار نظر وزارت کشور در کمیته تطبیق فرمانداری نظری داده شد اما قرار بود این نظر در وزارت کشور بررسی و استعلام شود که قبل از نتیجه این استعلام فرمانداری اقداماتی انجام داد که خارج از روال بود.

رییس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه اخبار رد صلاحیت شهردار در فضای مجازی شایعه است، افزود: پاسخ درخواست استعلام شورای شهر مبنی بر داشتن صلاحیت و شرایط اولیه و عمومی مثبت بود و اکنون طبق روال شهرهای بزرگ با جمعیت بالای یک میلیون نفر جمعیت منتظر حکم وزیر کشور است.

وی ادامه داد: دریافت حکم وزیر معمولاً دو ماه طول می کشد که مدارک محمدتقی جاپلقی 14 شهریورماه ارسال شده و هنوز در نوبت رسیدگی می باشد زیراکه اولویت با شهرهای بزرگتر است.

بیاتی در ادامه در پاسخ به اینکه مهمترین پروژه های عمرانی شهر شهرکرد که اکنون در دست اقدام یا جذب بودجه اند حول چه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد صلاحیت شهردار پیشنهادی شایعه است/ پرونده همچنان در نوبت حکم وزارت خانه

رد صلاحیت شهردار پیشنهادی شایعه است/ پرونده همچنان در نوبت حکم وزارت خانه