مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 06:152021-09-30فرهنگي

به بهانه انتخاب رییس سازمان سینمایی / 15 مردی که آمدند و رفتند


زنده یاد سیف الله داد در دولت اصلاحات معاون سینمایی عطاءالله مهاجرانی شد و این کارگردان که فیلم انتخاباتی خاتمی را نیز ساخته بود از سال 76 تا 80 در این سمت حضور داشت.

- زنده یاد سیف الله داد در دولت اصلاحات معاون سینمایی عطاءالله مهاجرانی شد و این کارگردان که فیلم انتخاباتی خاتمی را نیز ساخته بود از سال 76 تا 80 در این سمت حضور داشت.

محمد خزاعی با سابقه ساخت فیلم هایی همچون به وقت شام ، امپراتور جهنم و قلاده های طلا در حالی به عنوان شانزدهمین رییس سازمان سینمایی انتخاب شده که پیش تر افراد سینمایی و غیرسینمایی متعددی براین مسند تکیه زده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرانجام پس از گمانه زنی های متعدد برای ریاست سازمان سینمایی دولت سیزدهم، محمد خزاعی جایگزین حسین انتظامی شد که از حوزه مطبوعات به سینما آمده بود.

خزاعی در کارنامه کاری خود تهیه کننده فیلم های به وقت شام، امپراتور جهنم، پشت دیوار سکوت، قلاده های طلا، برخورد خیلی نزدیک، احضار شدگان، جعبه موسیقی، پشت پرده مه و پیک نیک در میدان جنگ و نیز سریال دادِستان به کارگردانی مسعود ده نمکی را دارد.

در پی حکمی که از سوی محمد مهدی اسماعیلی با هدف گذاری های مشخص برای خزاعی صادر شده است، بر 14 مدیری که در طول حدود 40 سال قبل سکان مدیریت سینمای کشور را برعهده داشتند، نگاهی گذرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه انتخاب رییس سازمان سینمایی / 15 مردی که آمدند و رفتند

به بهانه انتخاب رییس سازمان سینمایی / 15 مردی که آمدند و رفتند