مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 06:402021-09-30اقتصادي

تامین علوفه ونهاده های دامی چالش دامداران آران وبیدگل است


فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تامین علوفه و نهاده های دامی چالش اصلی دامداران شهرستان آران و بیدگل است که آنها را با شرایط سختی رو به رو کرده است.

- ، اسماعیل بایبوردی صبح پنجشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرتعداران و دامداران آران و بیدگل با اشاره به وجود 20 هزار رأس دام سنگین و 80 هزار رأس دام سبک و دو هزار دامدار در این شهرستان اظهار داشت: 80 درصد دام های سبک و سنگین این شهرستان پلاک کوبی شده است.

وی تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی مردم از طریق بخش کشاورزی و دامداری را از جمله اولویت های مهم دولت در شهرستان آران و بیدگل نام برد و افزود: میزان تولیدات بخش زراعت و باغبانی در این شهرستان بیش از 86 هزار تن است.

فرماندار آران و بیدگل بیان داشت: تغییر اقلیم، کمبود آب شیرین، محدودیت خاک و بیابان زایی چهار چالش مهم جهانی است که در شهرستان آران و بیدگل هم با این چالش ها روبرو هستیم.

بایبوردی به مشکلات بیمه مرتعداران و دامداران شهرستان آران و بیدگل و تأمین علوفه دام ها و نهاده های دامی اشاره کرد و افزود: پیگیری هایی از طرف سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در خصوص مرتفع کردن مشکلات دامداران و مرتعداران این شهرستان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین علوفه ونهاده های دامی چالش دامداران آران وبیدگل است

تامین علوفه ونهاده های دامی چالش دامداران آران وبیدگل است