مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:102021-09-30بين الملل

اردوغان: اگر آمریکا پاتریوت می فروخت، اس400 نمی خریدیم / پشیمان نیستم


رییس جمهوری ترکیه با دفاع از سیاست های دفاعی کشورش تاکید کرد که اگر آمریکایی ها سامانه دفاعی پاتریوت به آنکارا فروخته بودند، آنها دیگر نیازی به خرید اس-400 از روسیه نداشتند.

- رییس جمهوری ترکیه با دفاع از سیاست های دفاعی کشورش تاکید کرد که اگر آمریکایی ها سامانه دفاعی پاتریوت به آنکارا فروخته بودند، آنها دیگر نیازی به خرید اس-400 از روسیه نداشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، در نشست سه ساعته ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان، روسای جمهوری روسیه و ترکیه در تفرجگاه سوچی در دریای سیاه که اولین مرتبه آنها در بیش از یکسال بود، آنها درباره توافق های تسلیحاتی، تجاری و یک رآکتور هسته ای که روسیه در ترکیه بسازد، رایزنی شد.

ترکیه و روسیه در توافق های انرژی و تسلیحاتی دوست و در چندین مورد جنگ های خاورمیانه دشمن هستند.

این کشورها از طریق مزدوران و نیروهای نیابتی، در جنگ های سوریه و لیبی در طرف مقابل قرار دارند، در حالی که نیروهای ترکیه و روسیه هر دو به عنوان حافظ صلح در درگیری در قره باغ فعالیت می کنند.

بیشتر دیپلماسی اردوغان با روسیه به عنوان یک موقعیت چانه زنی تفسیر می شود و ایالات متحده را تهدید می کند که با پوتین وارد عمل می شود، اما زمانی که او از واشنگتن چیزی بگیرد، از آن فاصله می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: اگر آمریکا پاتریوت می فروخت، اس400 نمی خریدیم / پشیمان نیستم

اردوغان: اگر آمریکا پاتریوت می فروخت، اس400 نمی خریدیم / پشیمان نیستم