مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-30بين الملل

تشکر مقام ارشد ارمنستان از مواضع سازنده ایران در منطقه


معاون نخست وزیر ارمنستان در ملاقات با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایروان گفت که تقویت و توسعه روابط ایروان و تهران از اهمیت راهبردی برای ارمنستان برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سورن پاپیکیان معاون نخست وزیر ارمنستان و عباس بدخشان ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان روز چهارشنبه دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری نیوز آرمنیا معاون نخست وزیر ارمنستان در این دیدار اظهار داشت که تقویت و توسعه روابط ارمنستان و ایران از اهمیت راهبردی برای ارمنستان برخوردار است و از سفیر ایران در تعمیق روابط قدردانی کرد.

پاپیکیان از مواضع ایران در زمینه ایجاد ثبات و صلح در منطقه قدردانی کرد و خاطرنشان کرد که برنامه صلح در صورت حمایت و ثبات چند جانبه قابل اجراست.

سفیر ایران در ارمنستان نیز به پاپیکیان تصدی پست معاون نخست وزیر را تبریک گفت و به افزایش تجارت و افزایش پویایی همکاری اشاره کرد.

طرفین در مورد وضعیت ایجاد شده در بزرگراه گوریس-کاپان بحث و تبادل نظر کردند.

معاون نخست وزیر ارمنستان همچنین گفت که احداث جاده های جایگزین یکی از اولویت های دولت این کشور است و انتظار می رود که ساخت جاده تاتف-کاپان در اواخر نوامبر به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر مقام ارشد ارمنستان از مواضع سازنده ایران در منطقه

تشکر مقام ارشد ارمنستان از مواضع سازنده ایران در منطقه