مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:452021-09-30سياسي

مجاهدت نماد صبر و انتظار در راه خدا


محمد احمدی، آزاده نورابادی است که 9 سال زجر و شکنجه های دشمن را برای دفاع از میهن و پاسداری از دین تحمل کرد و با بغض در گلو برایمان از اسارت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی؛ آزادگان جنگ تحمیلی کـه درسال های درد و فراق، دور از دیار بـه سر می بردند، کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین بـه همراه دارند کـه هرکدام از ان ها، درس بزرگی از استقامت و آزادگی اسـت؛ یکی از این مردان قبیله غیرت، محمد احمدی است که از دوران اسارت خاطرات و درس هایی بزرگی برایمان دارد.

وی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: ایثارگران ما یادگاران دوران سخت دفاع مقدس و مدافعان دین مبین اسلام و نظام اسلامی هستند که در هر زمان و مکانی که لازم باشد با اطاعت از امر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی با یک حرکت همه معادلات سیاسی و نظامی دشمن را بر هم می زنند و طرح و نقشه استکبارگران جهانی را نقش بر آب می کند، چون ایثارگران تربیت شدگان مدرسه عشق و همسنگران شهیدان گلگون کفن هستند.

احمدی خود را اینگونه معرفی می کند: فرزند سهراب متولد سال 1340 در نوراباد هستم که 14 ماه در جبهه های جنوب حضور داشتم و در تاریخ 1361/4/23 در عملیات رمضان در منطقه شرق بصره مورد اثابت تیر و ترکش قرار گرفتم تا اینکه مجروح و به دست نیروهای یزید زمان یعنی حزب بعث عراق اسیر شدم و قریب به 9 سال در شکنجه گاه های عرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت نماد صبر و انتظار در راه خدا

مجاهدت نماد صبر و انتظار در راه خدا