مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 07:552021-09-30سياسي

ضرورت تهیه ساز و کارهای لازم برای ساماندهی نانوایی ها و توزیع آرد


نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به گلایه شهروندان در زمینه تعطیلی برخی نانوایی ها، گفت: ساز و کارهای لازم برای ساماندهی نانوایی ها و توزیع آرد ضروری است.

- ، محمدرضا احمدی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران مشکلات حوزه نان و آرد به ویژه در شهرستان های رشت و خمام، اظهار کرد: در روزهای گذشته شاهد کمبود آرد و یا تعطیلی نانوایی ها در برخی مناطق این دو شهرستان بوده این.

وی به نارضایتی و گلایه شهروندان اشاره کرد و گفت: دغدغه های مردم در خصوص دیر پخت کردن ساعتی و روزانه برخی نانوایی ها است و با توجه به بررسی های انجام شده باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.

نماینده رشت و خمام در مجلس در ادامه با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسه با مسئولان و متولیان برای رفع این مشکل، تصریح کرد: مقرر شد بخشداران هر بخش به عنوان مسئول کارگروه آرد و نان بوده و اختیارات لازم به آنها برای نظارت و بررسی و انجام اقدامات لازم برای رفع مشکل داده شود.

وی با بیان اینکه باید ساز و کار مناسبی در این زمینه تهیه و در راستای ساماندهی نانوایی ها اقدام شود، ادامه داد: نحوه توزیع آرد نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه جدی صورت گیرد و انتظار داریم با اقدامات و زمینه سازی لازم و نظارت به درستی صورت گیرد تا نانوایی به خود اجازه تعطیلی نانوایی را ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تهیه ساز و کارهای لازم برای ساماندهی نانوایی ها و توزیع آرد

ضرورت تهیه ساز و کارهای لازم برای ساماندهی نانوایی ها و توزیع آرد