مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-30سياسي

نقش ایثارگران، همچون حماسه سازان اربعین، روایت گری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، نشست صمیمی شهردار منطقه با ایثارگران این منطقه به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور علی محمد سعادتی، - شهردار منطقه 12 در نشست صمیمی با ایثارگران این منطقه با یادآوری تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس، نقش ایثارگران و بازماندگان 8 سال دفاع مقدس را روایت گری ایثارگری ها و شرح رشادت های آن دوران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، نشست صمیمی شهردار منطقه با ایثارگران این منطقه به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور علی محمد سعادتی، شهردار منطقه، معاونان، برخی از مدیران شهری شهرداری منطقه و جمعی از کارکنان ایثارگر در محل سالن اجتماعات سوله مدیریت بحران واقع در ناحیه 2 این منطقه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این نشست، نخست حاضران به بیان دغدغه ها و خواسته های خود پرداختند که موارد طرح شده را مصطفی حسینی کومله، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا پاسخ داد و از جمله از پیشنهاد تشکیل بانک اطلاعاتی از ایثارگران منطقه استقبال کرد.

در ادامه سعادتی ضمن تسلیت به مناسبت اربعین و ایام سوگواری حضرت ابی عبدالله (ع) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، تقارن این دو مناسبت را فرصتی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ایثارگران، همچون حماسه سازان اربعین، روایت گری است

نقش ایثارگران، همچون حماسه سازان اربعین، روایت گری است