مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:152021-09-30اجتماعي

امنیت خاطر خانواده ها با شتاب در واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها در مدارس


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان معتقد است که شتاب بیشتر در فرایند واکسیناسیون در کشور و استان در کنار توجه ویژه به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، - ایسنا/سمنان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان معتقد است که شتاب بیشتر در فرایند واکسیناسیون در کشور و استان در کنار توجه ویژه به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، می تواند ضمن تامین امنیت خاطر برای خانواده ها، فضای مدارس را آماده پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید کند.

ایرج کارخایی در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی شورای پدافند غیرعامل استان در کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی پدافند غیرعامل اظهار کرد: کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و آموزشی یکی از مهم ترین و موثرترین کارگروه های پدافند غیرعامل است و این کارگروه می تواند تاثیر بسزایی در ارتقاء جایگاه و منزلت و پدافند غیرعامل داشته باشد.

وی ادامه داد: بحث پدافند غیرعامل به عنوان یکی از راهبردهای دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمن، ایجاد پایداری، کاهش آسیب پذیری، مصون سازی و استمرار خدمت رسانی در شرایط خطر و بحران بسیار مهم است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان تصریح کرد: امروز ضرورت پدافند غیرعامل، توجه به آن و فراگیر کردن و عملیاتی کردن آن بیش از گذشته احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت خاطر خانواده ها با شتاب در واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها در مدارس

امنیت خاطر خانواده ها با شتاب در واکسیناسیون و رعایت پروتکل ها در مدارس