مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:402021-09-30اقتصادي

یارانه سفر بدهید


رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران از رییس جمهور و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست کرد: یارانه سفر همانند یارانه حامل های انرژی به مردم تعلق گیرد.

- رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران از رییس جمهور و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست کرد: یارانه سفر همانند یارانه حامل های انرژی به مردم تعلق گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر عبدالملکی در وبینار سیر تاریخی سیاستگذاری بخش گردشگری کشور با بیان این که درآمدهای حاصل از فروش نفت باید در توسعه زیرساخت گردشگری مصرف شود، اظهار کرد: فروش نفت در دولت های دهم و یازدهم و حتی اوایل دولت دوازدهم فوق العاده بود.

روزی دو سه میلیون بشکه نفت هر بشکه به قیمت 130 دلار عرضه می شد، درحالی که سال 99 روزی 180 هزار بشکه با قیمت 30 تا 35 دلار فروخته شد که اصلا قابل مقایسه با هفت هشت سال پیش نیست.

ما نمی گوییم حالا که فروش نفت افت کرده درآمد گردشگری جایگزین نفت شود، بلکه باید درآمد حاصل از فروش نفت در اختیار توسعه گردشگری قرار گیرد تا به تدریج با توسعه زیرساخت گردشگری حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشیم و صنعت گردشگری در کنار کشاورزی، پتروشیمی و نفت و گاز قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه سفر بدهید

یارانه سفر بدهید