مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 08:502021-09-30سياسي

تدوین ساز و کار لازم برای ساماندهی نانوایی ها و توزیع آرد


نماینده رشت و خمام در مجلس، از تدوین ساز و کار لازم برای ساماندهی نانوایی ها و توزیع آرد در شهرستان های رشت و خمام خبر داد و گفت: در این حوزه بازدیدهای میدانی خوبی انجام شد و مطالبات مردم با جدیت پیگیری می شود.

- ایسنا/گیلان نماینده رشت و خمام در مجلس، از تدوین ساز و کار لازم برای ساماندهی نانوایی ها و توزیع آرد در شهرستان های رشت و خمام خبر داد و گفت: در این حوزه بازدیدهای میدانی خوبی انجام شد و مطالبات مردم با جدیت پیگیری می شود.

محمدرضا احمدی سنگری در گفت وگو با خبرنگاران، مشکلاتی که این روزها در استان گیلان به ویژه شهرستان های رشت و خمام در بحث کمبود آرد و یا تعطیلی نانوایی ها به وجود آمده است را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: در بازدیدهای میدانی از بخش های تابعه شهرستان های رشت و خمام، موجی از نارضایتی مردم شریف بخش های خشکبیجار، کوچصفهان، سنگر، لشت نشا و بخش مرکزی رشت و خمام را شاهد بودم.

نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دغدغه های مردم در خصوص دیر پخت کردن یا تعطیلی صبح الی ظهر یا تعطیلی کامل برخی نانوایی ها بوده است، عنوان کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده در سطح شهرستان های رشت و خمام و بخش های تابعه نسبت به شناسایی مشکلات و موانع این مسیر اقدامات لازم انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین ساز و کار لازم برای ساماندهی نانوایی ها و توزیع آرد

تدوین ساز و کار لازم برای ساماندهی نانوایی ها و توزیع آرد