مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-30اجتماعي

احتمال بارش 100 میلیمتری در مناطق غربی و مرکزی گیلان


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه طبق پیش بینی هواشناسی احتمال بارش 60 تا 100 میلیمتری وجود دارد، گفت: بیشترین بارش ها در مناطق غربی و مرکزی استان از جمله رشت خواهد بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه طبق پیش بینی هواشناسی احتمال بارش 60 تا 100 میلیمتری وجود دارد، گفت: بیشترین بارش ها در مناطق غربی و مرکزی استان از جمله رشت خواهد بود.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: براساس پیش بینی های انجام شده طی بعد از ظهر امروز، پنجشنبه لغایت بعدازظهر شنبه شاهد تقویت سامانه بارشی در استان گیلان خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز بارندگی از روز سه شنبه، افزود: بارندگی و وزش باد شدید و خیلی شدید و احتمال رعد و برق مورد انتظار است؛ بیشترین بارش ها در مناطق غربی و مرکزی استان از جمله رشت خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، با بیان اینکه طی 48 ساعت گذشته شاهد بارش 114 میلیمتری در بندر آستارا بودیم، تصریح کرد: در رضوانشهر نیز بیش از 100 میلیمتر باران ثبت شده است.

مرادی، از آمادگی کلیه فرمانداران جهت مدیریت بحران احتمالی در بخش آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی هواشناسی احتمال بارش 60 تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بارش 100 میلیمتری در مناطق غربی و مرکزی گیلان

احتمال بارش 100 میلیمتری در مناطق غربی و مرکزی گیلان