مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 09:552021-09-30سياسي

رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای به واحدهای تولیدی محلی آسیب می زند


نماینده شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: با رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای در جهرم مخالف هستیم و باید از کسب و کارهای خرد و واحدهای تولیدی محلی حمایت کنیم.

- محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در جهرم اظهار داشت: متاسفانه در ایام اخیر شاهد رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای در شهر جهرم هستیم، همینطور تعداد شعبه های این نوع فروشگاه ها نیز مختلف به یکدیگر وابسته است و با هم در حال تبادل و تعامل هستند، تاکید کرد: به این ترتیب پول و سرمایه در شهر در گردش است در حالی که فروشگاه های زنجیره ای مستقیم به تهران متصل هستند و از شهرستان و حتی استان، خرید نمی کنند، حتی مالیات نیز در تهران تجمیع می شود و در منطقه پرداخت نمی شود.

این فروشگاه ها تنها اجاره بهای مکان فروشگاه را پرداخت کرده و درآمد خود را در این شهرستان هزینه نمی کنند.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ایجاد فروشگاه های برند غیربومی به جز ایجاد چند شغل آن هم در سطح کارگر، نفع اقتصادی خاصی برای شهر ما ندارند.

نماینده مردم جهرم در خانه ملت با بیان اینکه متاسفانه عدم توجه به محصولات تولیدی محلی یکی از بزرگترین مشکلات فروشگاه های زنجیره ای هستند، تصریح داشت: در شهرستانی که در سال های اخیر شاهد رشد مثبت شرکت های و کارگاه های تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای به واحدهای تولیدی محلی آسیب می زند

رشد قارچ گونه فروشگاه های زنجیره ای به واحدهای تولیدی محلی آسیب می زند