مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:152021-09-30اقتصادي

ارتقای مسیر ایرانشهر- مهرستان به رونق تجارت و مبادلات مرزی منجر می شود


مهرستان به راه اصلی علاوه بر تسهیل ارتباطات منطقه ای، در رونق تجارت و تبادلات مرزی استان از طریق مرز سراوان بسیار مهم است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای مسیر ایرانشهر- مهرستان به راه اصلی علاوه بر تسهیل ارتباطات منطقه ای، در رونق تجارت و تبادلات مرزی استان از طریق مرز سراوان بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در بازدید از ابنیه های راه ایرانشهر- مهرستان با اشاره به روند پیشرفت پروژه اظهارداشت: این مسیر در تسهیل حمل و نقل و توسعه فعالیت های تجاری داخلی و مرزی مهم است.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری تامین اعتبارات پروژه از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: تلاش شود تا تحت هر شرایط اجرای پروژه ها دچار ایستایی نشود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیمانکار مجری و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب این استان در خصوص زمان آغاز و روند تخصیص اعتبارات پروژه ضمن قدردانی از تلاش پیمانکار بر پیگیری و پرداخت مطالبات پیمانکار تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید با اشاره به حجم تردد و نقش مسیر ایرانشهر - مهرستان در کاهش بار ترافیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای مسیر ایرانشهر- مهرستان به رونق تجارت و مبادلات مرزی منجر می شود

ارتقای مسیر ایرانشهر- مهرستان به رونق تجارت و مبادلات مرزی منجر می شود