مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:452021-09-30بين الملل

کرملین: اردوغان و پوتین درباره ادلب، «اس-400» و «اف-35» رایزنی کردند


400» و «اف-35» رایزنی کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (پنجشنبه) به بیان جزییاتی درباره دیدار ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان رؤسای جمهور روسیه و ترکیه در سوچی پرداخت.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین با بیان اینکه مذاکرات پوتین و اردوغان سازنده و به موقع بود، گفت: پوتین و اردوغان در مورد تامین سامانه پدافندی اس-400 و امکان تولید برخی قطعات در خاک ترکیه گفت وگو کردند .

به نوشته وبگاه شبکه ریانووستی ، وی در ادامه از توافق رؤسای جمهور روسیه و ترکیه برای ملاقات مجدد قبل از پایان سال در صورت مساعد بودن شرایط همه گیری گفت وگو کردند و پایبندی خود به توافق های قبلی درباره سوریه و لزوم خروج تروریست ها از ادلب را اعلام کردند .

بر اساس این گزارش، وی همچنین افزود: پوتین و اردوغان با اشاره به اقدام آمریکا در کنار گذاشتن ترکیه از برنامه جنگنده های اف-35، درباره همکاری در زمینه حمل و نقل هوایی گفت وگو کردند .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، این مقام روس در بخش دیگری از صحبت هایش نیز گفت که مکان شورای عالی دولتی با مشارکت پوتین و اردوغان هنوز مورد توافق قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: اردوغان و پوتین درباره ادلب، «اس-400» و «اف-35» رایزنی کردند

کرملین: اردوغان و پوتین درباره ادلب، «اس-400» و «اف-35» رایزنی کردند