مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 10:502021-09-30سياسي

زائران اربعین چشمی تست می شوند؟


با وجود تاکید و اعلام ستاد اربعین برای گرفتن تست پی سی آر از زائران اربعین هنگام بازگشت به کشور، اما برخی زائران می گویند بدون تست وارد کشور شده اند.

- با وجود تاکید و اعلام ستاد اربعین برای گرفتن تست پی سی آر از زائران اربعین هنگام بازگشت به کشور، اما برخی زائران می گویند بدون تست وارد کشور شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازگشت زائران اربعین از اوایل این هفته آغاز شده است، بنا بر آخرین اظهارات احمد محمدی فر ـ دبیر ستاد مرکزی اربعین ـ تا پیش از روز پنجشنبه هشتم مهرماه، 28 هزار زائر از مرز شلمچه وارد کشور شده اند و تا کنون گزارشی از بروز بیماری کووید در بین زائران وجود نداشته است.

درحال حاضر بازگشت زائران اربعین علاوه بر مرزهای هوایی از مرزهای زمینی شلمچه و مهران درحال انجام است و پرس وجوی ایسنا از زائرانی که در این مدت از این دو مرز زمینی وارد کشور شده اند، حاکی از این است که برخی از زائران در گذر از گیت های مرزی و ورود به خاک ایران، برای تشخیص کرونا تست نشده اند.

تعدادی از زائران که از مرز شلمچه وارد خاک ایران شده اند، با اشاره به خلوتی و تردد آسان، بدون معطلی و مشکل از این مرز، درباره گرفتن تست پی سی آر از زائران، با توجه به تجربه و مشاهدات خود به ایسنا گفتند: افرادی در مرز مستقر بودند که از زائران درباره علائم کرونا سؤال می کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائران اربعین چشمی تست می شوند؟

زائران اربعین چشمی تست می شوند؟