مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-30سياسي

حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پشتوانه فعالیت های محرومیت زدایی می شود


تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) گفت: حرم باید پشتوانه فعالیت های سازندگی و محرومیت زدایی شود زیراظرفیت تبدیل شدن به قطب فرهنگی، دینی و انقلابی نه فقط برای شهر شیراز بلکه کشور را دارد.

- ، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری در دیار صمیمی با گروه های جهادی استان فارس با بیان اینکه توفیقی برای من است که جهادگران را زیارت کردم، اظهار داشت: جهاد 10 ویژگی دارد که اولین ویژگی این است که توأم با سختی و مرارت است؛ دوم برخواسته از ایمان و انگیزه الهی است.

وی با بیان اینکه سومین ویژگی این است که جهاد مبتنی بر آگاهی، معرفت و بصیرت است، افزود: حرکت های جهادی جهت دار و هدفمند و در مقابله با یک دشمن است.

مهم است که بدانیم دنبال چه هستیم اگر جهت درستی نباشد کار جهادی نیست.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با بیان اینکه اتمام حرکات، گفتار و رفتار جهادگران باید جهت دار و با هدف الهی باشد، گفت: کار جهادی برخوردار از برنامه و طراحی معین است و بدون حساب و کتاب و نامنظم نیست.

حجت الاسلام کلانتری با بیان اینکه کار جهادی همراه با صبر و پایداری و استقامت است، تصریح کرد: اگر صبر نداشته باشیم وسط راه می بُریم، چقدر افراد در قطار انقلاب بودند که اکنون از قطار انقلاب اسلامی جدا شدند اگر به روزهای اول انقلاب برگردید این قطار مملو از افراد گوناگون بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پشتوانه فعالیت های محرومیت زدایی می شود

حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) پشتوانه فعالیت های محرومیت زدایی می شود