مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-30فرهنگي

برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی «فانوس» در لرستان معرفی شدند


بخش استانی پنجمین جشنواره ملی «فانوس» در لرستان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

- ، مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فانوس در لرستان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و هنرمندان این استان برگزار شد.

محسن مرادی دبیر پنجمین جشنواره ملی فانوس در لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه این جشنواره اهدافی همچون گفتمان سازی هنر دفاع مقدس مبتنی بر فرمایشات رهبری، شناسایی و سنجش ظرفیت های هنری، ایجاد بانک آثار فاخر هنرمندان لرستانی و… برگزار شد، اظهار داشت: استکبار ستیری و مقاومت اسلامی، مخاطب شناسی و آگاهی سازی در حوزه آثار دفاع مقدس، معرفی نقش اقشار مردم به ویژه جوانان و بانوان در دفاع و… از محورهای برگزاری این دوره از جشنواره بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش های هفت گانه هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود، هنرهای تجسمی، رادیویی، سینمایی و تلویزیونی و… برگزار شد، تصریح کرد: دبیرخانه این جشنواره در محل معاونت سینمایی اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تشکیل شد و امسال استقبال خوبی هم از لحاظ کمی و هم از نظر کیفی داشتیم.

دبیر پنجمین جشنواره ملی فانوس در لرستان خاطرنشان کرد: 114 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه رسید، داوری ها صورت گرفت و 30 اثر برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی «فانوس» در لرستان معرفی شدند

برگزیدگان پنجمین جشنواره ملی «فانوس» در لرستان معرفی شدند