مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 11:202021-09-30سياسي

نیروی هوایی ارتش بیش از هر زمانی آماده است/دکترین «دفاعی» نیروهای مسلح


فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی بیش از هر زمانی آماده است، گفت: پایگاه «شهید نوژه» همدان از مهم ترین و استراتژیک ترین پایگاه های هوایی کشور است.

- همدان- فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی بیش از هر زمانی آماده است، گفت: پایگاه شهید نوژه همدان از مهم ترین و استراتژیک ترین پایگاه های هوایی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی امروز پنج شنبه در حاشیه مراسم فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای شکاری اف 4 و رونمایی از تندیس شهید نوژه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ما باید از تجهیزات و امکاناتی که داریم بیشترین استفاده را کنیم، مسئله ای که عزیزان ما در پایگاه شهید نوژه آن را ثابت کردند.

وی با اشاره به اینکه کوشش دسته جمعی کارکنان این پایگاه شکاری سبب شد این دوره آموزشی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود افزود: حضور در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان در پایگاه شهید نوژه برای ما افتخار است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: رهبر انقلاب در حکم انتصاب بنده به این سمت، خواهان نیروی هوایی دانشمند در تراز انقلاب اسلامی هستند که برای تحقق فرامین ایشان ما به حضور جوانان برومند نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ارتش بیش از هر زمانی آماده است/دکترین «دفاعی» نیروهای مسلح

نیروی هوایی ارتش بیش از هر زمانی آماده است/دکترین «دفاعی» نیروهای مسلح