مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-30اقتصادي

دستور وزیر دادگستری به تعزیرات درباره نظارت بر بازار


وظیفه اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف تنها مجوز دادن نیست؛ بلکه باید در حوزه بازرسی و نظارت هم دولت را یاری دهند و مسئولیت پذیر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امیرحسین رحیمی ظهر امروز در نشست تنظیم بازار استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین برگزار شد، با اشاره به اهمیت پیشگیری در حوزه مبارزه با گران فروشی و تخلفات صنفی اظهار داشت: باید به جای برخورد با اصناف و کسبه در بازار پیشگیری از وقوع تخلفات را جدی تر بگیریم که در این حوزه اتحادیه های صنفی و صنوف باید به کمک دولت بیایند.

وی اضافه کرد: وظیفه اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف تنها مجوز دادن نیست؛ بلکه باید در حوزه بازرسی و نظارت هم دولت را یاری دهند و مسئولیت پذیر باشند.

رحیمی با تأکید بر لزوم تقویت خودکنترلی در حوزه اصناف ادامه داد: اگر اصناف در حوزه تخلفات صنفی خودکنترلی داشته باشند نیازی به اقدامات سلبی و قهری نداریم و اگر موضوع رهگیری کالا و ثبت وضعیت و نرخ کالا در در 2 حوزه کالاهای وارداتی و محصولات تولید داخل رعایت شود بسیاری از تخلفات صنفی ما اتفاق نخواهد افتاد.

ضرورت افزایش اعتماد عمومی وزیر دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت افزایش اعتماد عمومی تأکید کرد و گفت: با اطلاع رسانی مناسب به مردم در حوزه بازار می توان بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر دادگستری به تعزیرات درباره نظارت بر بازار

دستور وزیر دادگستری به تعزیرات درباره نظارت بر بازار