مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 11:502021-09-30سياسي

صادرات کشمش در ازای واردات ماشین آلات مرتبط


‏نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید حمایتی کشمش با استفاده از ‏تسهیلات، گفت: پیشنهاد شده است صادرات کشمش در ازای واردات ماشین آلات مرتبط صورت ‏پذیرد.

- ایسنا/همدان ‏نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خرید حمایتی کشمش با استفاده از ‏تسهیلات، گفت: پیشنهاد شده است صادرات کشمش در ازای واردات ماشین آلات مرتبط صورت ‏پذیرد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دفتر ارتباطات مردمی آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس در دیدار با اسماعیل قادری فر مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور به تدوین برنامه کوتاه و بلندمدت در حوزه کشمش و انگور ملایر اشاره کرد.

حجت الاسلام احد آزادی خواه بیان کرد: در این نشست بحث های مفصلی در این حوزه انجام و برنامه کوتاه مدت برای خرید حمایتی با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت تدوین شد.

وی با بیان اینکه در راستای تدوین این برنامه، سازمان تعاون روستایی و اتحادیه ها باید نسبت به خرید کشمش فعال شوند تا شرایط بازار تعدیل شود، از کشاورزان و باغداران ملایری درخواست کرد: همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند و مراقبت کنند تا واحدهای تولیدی ملزم به خرید کشمش با قیمت مصوب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کشمش در ازای واردات ماشین آلات مرتبط

صادرات کشمش در ازای واردات ماشین آلات مرتبط