مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 12:052021-09-30سياسي

افزایش ماندگاری زائران رضوی ظرفیت گردشگری استان سمنان است


استاندار سمنان با بیان اینکه گردشگری یکی از ظرفیت های اصلی توسعه اقتصادی استان است، گفت: افزایش ماندگاری زائران رضوی به مثابه یک ظرفیت در زمینه گردشگری مد نظر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی ظهر پنجشنبه در مراسم معارفه خود به عنوان استاندار جدید سمنان با حضور وزیر کشور به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان با بیان اینکه از پتانسیل جوانان، نیروهای ولایی و انقلابی در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری و … استفاده خواهیم کرد، بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر سال 85 به استان سمنان بیان فرمودند، این استان دارای ظرفیت های عظیم نیروی انسانی همچنین کشاورزی و معدنی و گردشگری است.

وی افزود: زائران رضوی بالاترین فرصت برای توسعه معنوی و همچنین افزایش ماندگاری زائران استان سمنان محسوب می شود که می بایست از آن به خوبی بهره گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب اسلامی رکن اصلی خدمت رسانی به مردم محسوب می شود، بیان داشت: از ظرفیت جوانان، کشاورزان، صنعتگران و.

برای توسعه استان استفاده خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه وفاق و صمیمتی که در استان سمنان وجود دارد ظرفیت مناسب برای توسعه محسوب می شود چرا که امنیت خوبی در استان حاکم است، بیان داشت: موفقیت ما حرکت در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ماندگاری زائران رضوی ظرفیت گردشگری استان سمنان است

افزایش ماندگاری زائران رضوی ظرفیت گردشگری استان سمنان است