مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-30اقتصادي

احیای کارخانه لبنیات در زهک برای تامین نیاز بازار و صادرات


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: کارخانه تولید انواع لبنیات در شهرستان زهک در منطقه سیستان با توجه به نقشش در اشتغال زایی برای جوانان و بهبود معیشت دامداران احیا گردید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: کارخانه تولید انواع لبنیات در شهرستان زهک در منطقه سیستان با توجه به نقشش در اشتغال زایی برای جوانان و بهبود معیشت دامداران احیا گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در کارگروه ستاد تسهیل استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: واحد تولید لبنیات سیستان سالها پیش در ناحیه اقتصادی شهرستان زهک فعالیت خود را آغاز کرد و بعد به دلایلی دچار برخی مشکلات شده و راکد گردید و با پیگیری های بعمل امده، رفع آن ها و احیای مجدد کارخانه برای تعداد قابل توجهی از جوانان استان اشتغال به همراه خواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین عوامل فعالیت یک واحد تولیدی تکمیل زنجیره آن بخش است که با توجه به وجود فعالیت دامداران در سیستان احیای این کارخانه می تواند زنجیره تولید لبنیات را در استان تکمیل کند و در صورت داشتن عملکردی خوب می تواند علاوه بر بازارهای داخلی بازار کشورهای همسایه را هم در اختیار بگیرد که خود سبب ورود ارز به کشور می شود لذا این موضوع اهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای کارخانه لبنیات در زهک برای تامین نیاز بازار و صادرات

احیای کارخانه لبنیات در زهک برای تامین نیاز بازار و صادرات