مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 13:352021-09-30سياسي

محسنی اژه ای: آنجا که ضرورت ندارد قرار بازداشت موقت نزنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسنی اژه ای امروز 8 مهر در جریان سفر به استان قزوین در دیدار با جمعی از قضات استان، ضمن ادای احترام به شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، - رییس قوه قضاییه گفت: سرمایه اصلی نظام اعتماد مردم است و نباید اجازه دهیم این اعتماد که بالاترین سرمایه است از بین برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسنی اژه ای امروز 8 مهر در جریان سفر به استان قزوین در دیدار با جمعی از قضات استان، ضمن ادای احترام به شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: اگر کاری کنیم امیدی که اکنون در دل مردم ایجاد شده از بین برود دچار خسران خواهیم شد.

وی افزود: سرمایه اصلی نظام اعتماد مردم است و نباید اجازه دهیم این اعتماد که بالاترین سرمایه است از بین برود، زیرا هروقت مردم برای حل مسائل وارد صحنه شدند مشکلات حل شده است، مثل جنگ و تحریم ها که مردم با صبر، حوصله و متانت از شرایط سخت عبور کردند و نه تنها کشور فلج نشد بلکه دشمن هم ناامید شد لذا اگر این اعتماد را داشته باشیم پیروز میدان خواهیم بود.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر اعتماد مردم سلب شود و دیگر در صحنه حاضر نشوند، ممکن نیست بتوانیم مشکلات کشور را حل کنیم، بیان کرد: ما آمده ایم عدالت را برقرار کنیم و یار هم باشیم، پس نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: آنجا که ضرورت ندارد قرار بازداشت موقت نزنید

محسنی اژه ای: آنجا که ضرورت ندارد قرار بازداشت موقت نزنید