مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 13:352021-09-30سياسي

برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر از برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم همزمان با ایام پایانی ماه صفر در شهرستان ملایر خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر از برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم همزمان با ایام پایانی ماه صفر در شهرستان ملایر خبر داد.

‍ حسین فارسی روز پنج شنبه 8 مهر ماه در جلسه هماهنگی برگزاری آیین گرامیداشت ششمین سالگرد سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: قرار است 15 مهر ماه آیین گرامیداشت سردار شهید حاج حسین همدانی همزمان در سراسر استان همدان برگزار شود.

فارسی با تاکید بر رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در برگزاری این آیین، گفت: با توجه به برگزاری مراسم اربعین با نظم خاص و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان، انتظار داریم این مراسم نیز با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با حضور هیٔت های مذهبی، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در فضای باز به صورت باشکوه برگزار شود.

وی ادامه داد: آیین گرامیداشت سردار همدانی از ساعت 10:30 تا 12 ظهر روز 28 صفر در خیابان خیام و در فضای باز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر

برگزاری آیین گرامیداشت سردار شهید همدانی و شهدای مدافع حرم در ملایر