مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-30سياسي

کاروان سرای فخر داوود در نوبت بررسی برای ثبت جهانی


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد گفت: کاروان سرای فخر داوود به عنوان یکی از 57 کاروانسرای پیشنهادی در پرونده زنجیره ای کاروانسراهای ایرانی در فهرست موقت یونسکو برای ارزیابی به منظور قرارگیری در لیست ثبت جهانی قرار دارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد گفت: کاروان سرای فخر داوود به عنوان یکی از 57 کاروانسرای پیشنهادی در پرونده زنجیره ای کاروانسراهای ایرانی در فهرست موقت یونسکو برای ارزیابی به منظور قرارگیری در لیست ثبت جهانی قرار دارد.

حمیدرضا محمودی با اشاره به بازدید محمدحسن طالبیان، مشاور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، از کاروان سرای فخر داوود طی روزهای گذشته اظهار کرد: این بازدید برای بررسی روند اقدامات انجام شده در زمینه ساماندهی و رفع ایرادها و اصلاحات لازم به منظور آماده سازی برای بازدید ارزیاب یونسکو انجام شد.

وی با بیان اینکه 12 مهر ماه سال جاری ارزیاب یونسکو از این مجوعه بازدید خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد با کمک و همیاری شرکت عمران شهر جدید بینالود برای رفع نواقص و ساماندهی فضایی اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان سرای فخر داوود در نوبت بررسی برای ثبت جهانی

کاروان سرای فخر داوود در نوبت بررسی برای ثبت جهانی