مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 16:252021-09-30اقتصادي

50 هزار تن سیب زمینی از گمرک بیله سوار صادر شده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: 50 هزار تن سیب زمینی در نیمه اول امسال از طریق گمرک بیله سوار و پایانه مرزی صادر شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: 50 هزار تن سیب زمینی در نیمه اول امسال از طریق گمرک بیله سوار و پایانه مرزی صادر شده است.

ارژنگ عزیزی در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان بیله سوار اظهار کرد: در نیمه اول امسال با تلاش کشاورزان 68 هزار تن محصولات متنوع کشاورزی از طریق گمرک بیله سوار به کشور آذربایجان و همچنین کشورهای آسیای میانه و روسیه صادر شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 50 هزار تن سیب زمینی و 18 هزار تن نیز سایر محصولات گلخانه ای، باغی و زراعی بوده که از طریق گمرک بیله سوار به کشور هدف صادر شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با توجه به برداشت سیب زمینی در استان روزانه 30 تا 40 کامیون به ظرفیت 750 تن سیب زمینی از گمرک بیله سوار به آذربایجان صادر می شود که این کار همچنان ادامه دارد.

عزیزی به تعلل عزیمت کامیون های یخچال دار از طریق گمرک آستارا به جمهوری آذربایجان اشاره کرد و افزود: با توافق انجام شده قرار شد تا 100 کامیون یخچال دار محصولات و مواد غذایی کشورمان را به جمهوری آذربایجان ببرند که این کار از طریق گمرک بیله سوار انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار تن سیب زمینی از گمرک بیله سوار صادر شده است

50 هزار تن سیب زمینی از گمرک بیله سوار صادر شده است