مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 17:302021-09-30سياسي

ولایت فقیه و مردم ولایتمدار دو عامل شکست دشمن در دفاع مقدس است


نماینده مردم تهران، ری، پردیس، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی دو عامل ولایت فقیه و مردم ولایتمدار را سبب شکست دشمن در دفاع مقدس دانست.

- ، سردار اسماعیل کوثری شامگاه پنجشنبه در هفتمین یادواره شهدای شیرکوند و رونمایی از جلد دوم کتاب معرفی شهدای شیرکوند که در قشلاق امر آباد و با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، طی سخنانی با طرح این پرسش که چرا دفاع مقدس را گرامی می داریم؟ ، گفت: جنگ فی نفسه چیز خوبی نیست و افراد دارای عقل سلیم هیچگاه دنبال چپاول و جنگ نیستند، اما دفاع بر هر انسانی به ویژه ما که تابع ولایت هستیم، واجب است.

وی گفت: دفاع بر ما واجب است و ما به فرمان حضرت امام (ره) در برابر دشمنانی که قسم خورده بودند جلوی انقلاب اسلامی را گرفته و نظام نوپای جمهوری اسلامی را ساقط کنند، دفاع کردیم.

کوثری گفت: ما با مردم عراق دشمنی نداشتیم، اما استکبار جهانی با تجهیز رژیم بعث عراق قصد مقابله با تفکر اسلام ناب محمدی (ص) را داشت، انقلاب اسلامی با گفتمان ناب با ابرقدرت های شرق و غرب به مقابله پرداخت.

این یادگار دفاع مقدس با بیان این که تمام پیام های انقلاب اسلامی برخواسته از دین بود و استکبار جهانی نمی توانست این گفتمان را تحمل کند، گفت: آنها می خواستند جلوی ریشه دوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت فقیه و مردم ولایتمدار دو عامل شکست دشمن در دفاع مقدس است

ولایت فقیه و مردم ولایتمدار دو عامل شکست دشمن در دفاع مقدس است