مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 مهر 1400 ساعت 18:202021-09-30سياسي

رهایی جوان کرمانشاهی از قصاص با گذشت خانواده مقتول


در مراسم صلح خون جوان کرمانشاهی با گذشت خانواده مقتول از قصاص رهایی یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه به تاسی از آموزه های دین اسلام و آیات و روایات دانست و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند برخوردها و رفتارهای بزرگی مانند گذشت هستیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: ورود 500 هزار پرونده به دادگستری استان کرمانشاه در یکسال برازنده جامعه دینی و اسلامی نیست در صورتی که پرونده هایی که به راحتی قابل گذشت و مصالحه هستند و حتی نیازمند شکل گیری نیستند.

گذشت در اوج قدرت نشانه ایثار است توسلی زاده با اشاره به اینکه باید اختلافات را مدیریت کرد، گفت: بسیار دیده شده است که یک اختلاف و جرم کوچک اگر مدیریت نشود، می تواند به جرایم بزرگ تر و به مراتب خشن تری تبدیل شود و هزینه های مادی و معنوی فراوانی را بر خانواده ها تحمیل کند و هزینه هایی که گاه جبران آن محال می شود.

وی عنوان کرد: هیچ چیز بهتر از مصالحه نیست مخصوصاً در میان مردم عشایر و روستایی که غالباً روابط فامیلی و خانوادگی با هم دارند و نیازمند آرامش برای ادامه زندگی هستند و کدورت و اختلاف آرامش را سلب می کند و اجازه نمی دهد مردمان یک روستا در کنار هم زندگی آرامی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی جوان کرمانشاهی از قصاص با گذشت خانواده مقتول

رهایی جوان کرمانشاهی از قصاص با گذشت خانواده مقتول